مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اعلام کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از ثبت نام کلاس‌های آموزشی متنوع در فرهنگسرای خانواده خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، مجید رفیعی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگسرای خانواده، اظهار داشت: در این فرهنگسرا خدمات آموزشی شامل خدمات اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره، خانه بازی کودک، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی ارائه می‌شود.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های فرهنگسرای خانواده، می‌توان به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های خانواده در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، هنری، نجوم ،علمی، آموزشی و ورزشی اشاره کرد.

رفیعی فعالیت‌های این مرکز را زیر نظارت مربیان متخصص، کارآزموده و مجرب اعلام کرد و گفت: این گروه مربیان و کارشناسان در این مرکز به ارائه خدمات به همشهریان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا مجهز به کتابخانه‌ عمومی، تخصصی خانواده و کودک و نوجوان، خانه کودک است، خاطرنشان کرد: از دوره‌های مهارت‌های فردی در این فرهنگسرا می‌توان به دوره خودشناسی، افزایش اعتماد به نفس، اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی نجوم در این فرهنگسرا خبر داد و افزود: در این فرهنگسرا کلاس‌ها و کارگاه‌های نجومی رصد در گروهای سنی مختلف برگزار می‌شود.

رفیعی دوره اصول و فنون انتخاب همسر، افزایش مهارت‌های ارتباطی در همسران، مهارت‌های فرزند پروری، آشنایی با رشد کودک(نوزادی تا 6 سالگی) و تربیت کودک از 6 سالگی تا نوجوانی، پرورش هوش هیجانی در کودکان و... را از دوره‌های آموزشی ویژه خانواده در این مرکز دانست.

وی اظهار کرد: از کلاس‌های آموزشی هنری در این فرهنگسرا می‌توان به کلاس آموزش قرآن کریم، طراحی و نقاشی ویژه نوجوانان، آموزش سرمه‌دوزی، روبان دوزی، آموزش زبان عربی، انگلیسی، عربی، قلاب بافی، گلیم بافی و تئاتر اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به روش‌های بهره مندی از آموزش‌ها و خدمات این فرهنگسرا، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر و یا ثبت‌نام در این فرهنگسرا می‌توانند به آدرس شهرک امام خمینی(ره)، میدان ایثار، خیابان شبنم، مقابل مرکز جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33366212 تماس حاصل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار