معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های جدیدی که به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شوند به رمپ ویژه معلولان مجهز هستند.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 21 November 2017
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان دوشنبه شب در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل شهرداری قم دارای رمپ ویژه معلولان هستند، اظهار کرد: برای این افراد ون‌های مشخصی نیز در نظر گرفته شده که از شرایط مورد نیاز برای استفاده معلولان برخوردار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: موتورسیکلت‌ها یک معضل جدی هستند که در شهر مقدس قم تعداد معلولان را افزایش می‌دهند به همین علت باید برای آنها تدبیری جدی اندیشیده شود.

همچنین نائب رئیس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به اینکه اعتیاد یکی از آسیب‌های اصلی اجتماعی در شهر مقدس قم است، تصریح کرد: در کنار این آسیب اجتماعی، مردم شهر قم با مشکلات مختلفی نیز روبه رو می‌شوند به همین علت باید به دنبال رفع مشکل اعتیاد باشیم.

حسن بختیاری با تاکید بر اینکه مجموعه‌های مختلف در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی باید در کنار یکدیگر قرار گیرند، گفت: امیدواریم در دوره جدید شورای اسلامی شهر قم بتوانیم با تصمیم‌های درست برنامه‌ریزی‌هایی را دنبال کنیم که آمار آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

در پایان این نشست محسن محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم نیز یادآور شد: باید مجموعه‌ای از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر قم را تشکیل دهیم تا بتوانیم جلسات مستمری را با حضور مسؤولان بهزیستی و نمایندگان برخی از تشکل‌های مردم نهاد برگزار کرده و به نتایج مورد نظر برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار