چهارمین سکان‌دار صبا آمد
وضعیت تیم صبا همچنان نگران‌کننده است و نیمکت این تیم پرافتخار قدیمی به محله برو و بیا تبدیل‌شده است و مسئولان ورزش قم اعتنایی به این ماجرا ندارند. صبای قم به دنبال تغيير و تحولات اخير سرمربی جديد خود در ليگ دسته اول جام آزادگان را معرفی كرد.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 21 November 2017
به گزارش تابناک قم، پس از آن‌که هومن افاضلی به علت مشکلاتی که در تیم وجود داشت از سمت خود استعفا کرد، سلمان تاج‌دار دستیار نخست وی در تیم صبا به‌عنوان سرمربی انتخاب شد و مدتی سکان‌دار این تیم بود.

به نظر می‌رسد در زمانی که تاج‌دار در مصاف با تیم نساجی قائم‌شهر شکست خورد، مدیران باشگاه بحران‌زده صبای قم به فکر تغییر دوباره سرمربی افتادند و مدیر فنی سه فصل گذشته صبا را جانشین وی کردند.

در روزگاری که صبای قم رکورددار تغییر سرمربی در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر فوتبال کشور است، هفته سوم شاهد یک تغییر بود که بدین ترتیب با رفتن ناصر بختیاری زاده، هومن افاضلی جانشین وی شد و پس از رفتن افاضلی و آمدن تاج‌دار چهارمین سرمربی بر روی نیمکت صبای قم تکیه زد تا نشان دهد وضعیت این تیم همچنان نگران‌کننده است و نیمکت این تیم پرافتخار قدیمی به محله برو و بیا تبدیل‌شده است و مسئولان ورزش قم اعتنایی به این ماجرا ندارند.

علی فلاح دار که امروز سکان این کشتی به‌گل‌نشسته را در اختیار گرفت سابقه هدایت تیم شموشک نوشهر و مدیر فنی صبای قم را در سه فصل پیش در کارنامه دارد اما به نظر نمی‌رسد این سرمربی بتواند گرهی از مشکلات صبا را باز کند.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حامی مالی جدید صبای قم که یک شرکت ساختمانی است از آمدن به سراغ رشته فوتسال منصرف شده و تاکنون جلسات مختلفی را مبنی بر انصراف خود با مسئولان ورزش قم داشته است.

در آخرین اخباری که از سوی اعضاء این باشگاه نیز منتشر شده مبنی بر مشکلات مالی شاهین گل افروز است و به همین دلیل وی قادر به تیم داری در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیست.

نکته جالب‌توجه در ورزش و به‌ویژه فوتبال قم این است که با وجود این‌همه مشکلاتی که در رشته فوتسال و فوتبال آن وجود دارد تاکنون هیچ‌ یک از متولیان امر دم نزده‌اند و همچون ماجرا سقوط صبا در فصل گذشته همگی در سکوت محض به سر می‌برند.

نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) پذیرای مس رفسنجان خواهند بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار