با شکست برابر نساجی مازندران رقم خورد؛
شکست تیم فوتبال صبای قم در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال سبب شد بحران در صبا همچنان ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۵۲۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 15 November 2017
به گزارش تابناک قم، در فاصله ۴ هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، وضعیت تیم صبای قم همچنان قرمز است و این تیم برای این که در پایان نیم فصل خود را از جمع گزینه‌های سقوط جدا کند ناامید به نظر می‌رسد.

صبا در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال در قائم شهر به دیدار نساجی این شهر رفت و با گلی که در دقیقه دوم مسابقه دریافت کرد یک بر صفر شکست خورد و تلاش نزدیک به ۹۰ دقیقه‌ای این تیم برای جبران مافات، بی اثر بود.

شکست صبا در بازی با نساجی مازندران این تیم را در امتیاز ۹ و رتبه شانزدهم در جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول نگاه داشته است و تنها ۲ تیم شهرداری تبریز و راه آهن تهران هستند که با وضعیتی مشابه صبا دست و پنجه نرم می‌کنند و پایین‌تر از صبا در جدول قرار گرفته‌اند.

با توجه به نتایج هفته سیزدهم، فاصله صبای قم در رتبه شانزدهم با تیم آلومینیوم اراک رده پانزدهمی که این تیم هم فانوس به دست محسوب می‌شود به ۳ امتیاز رسیده است و بعید نیست این فاصله با تیم‌های بالاتر برای صبا در ۴ بازی آینده تا پایان نیم فصل باز هم افزایش یابد.

صبای قم در دو سه هفته اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است و جدیدترین حاشیه صبا موضوع کناره گیری هومن افاضلی از مربیگری صبا است به طوری که هدایت صبا را در بازی نساجی سلمان تاجدار بر عهده داشت و مشخص نیست آینده صبا با این وضعیت مالی و مدیریتی و نتایج به دست آمده چه خواهد بود.

صبا سال گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد و اگر صبا نتواند در آینده فکری به حال وضعیت و نتایج خود کند خطر سقوط این تیم به دسته دوم وجود دارد به طوری که سال گذشته صبا در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج بدی گرفت و حتی نتایج خوب نیم فصل دوم هم نتوانست مانع از سقوط این تیم شود.

صبای قم سه‌شنبه آینده در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باید در قم به دیدار تیم مس رفسنجان برود و ۳ بازی پایانی این تیم در نیم فصل اول به ترتیب برابر بادران تهران، ماشین سازی تبریز و فجر سپاسی شیراز خواهد بود که دست کم ۲ بازی از این ۳ بازی، بازی‌های بسیار دشواری است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار