رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از آمادگی این استان برای برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 15 November 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ایرانی خواه در جلسه کمیته مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت از دست دادن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر اظهار کرد: فاجعه بسیار دردناک بود و از سوی دیگر باید برای ما درسی بوده تا همواره آماده خدمات رسانی باشیم.

وی بیان کرد: به حمدالله با حضور مسؤولان و هماهنگی و حضور به موقع، منسجم و منظم دستگاه های مختلف در کنار دستگاه های درمانی و امدادی اورژانس و هلال احمر، همچون سپاه، بسیج و ارتش اقدامات در منطقه به خوبی در حال انجام است و ما نیز به نوبه خودمان اعلام آمادگی برای خدمات رسانی کرده ایم.

ایرانی‌خواه افزود: عوامل اورژانس 115 قم به موقع و در کمترین زمان ممکن با اتوبوس آمبولانس خود را به محل حادثه رساندند که جای تقدیر دارد و در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای بیشتر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: همچنین اعلام برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه را نیز کرده ایم و آمادگی داریم تا در صورت لزوم به سرعت این بیمارستان را در منطقه دایر کنیم.

ایرانی خواه از تشکیل تیم‌های واکنش سریع خبر داد و گفت: این تیم‌ها در مراکز درمانی استان تشکیل شده و در صورت لزوم به منطقه زلزله زده اعزام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار