جانشين فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از کشف محموله‌هاي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، صیاد درویشی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم طی یک هفته گذشته موفق شدند چندین محموله قاچاق را شامل لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال، اقلام خوراکی به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال، ۳۲ هزار تیغه برف پاک کن به ارزش‌ چهار میلیارد ریال و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال و همچنین ۱۵۲۰ دستگاه بی سیم به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و هشت نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

وی ارزش محموله‌های مکشوفه را بیش از 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همکاران با یک اقدام اطلاعاتی - عملیاتی نیز موفق شدند یک باند فعال در عرصه خرید و فروش عتیقه جات را شناسایی و چهار نفر را دستگیر کرده که پنج عدد کوزه سفالی عتیقه نیز در این ارتباط کشف شده و طبق نظر کارشناسان قدمت آن به هزاره اول قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به افزایش کشفیات قاچاق در سال جاری تصریح کرد: در تعداد پرونده‌ها ۱۳.۹ درصد افزایش، در حوزه دستگیری قاچاقچیان ۳۷ درصد و در حوزه توقیف خودروهای متعلق به قاچاقچیان ۳۳ درصد افزایش داشته‌ایم.

درویشی در خاتمه ارزش ریالی کشفیات قاچاق پلیس قم را در هفت ماه گذشته بیش از 100 میلیارد ریال دانست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۲ درصد افزایش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار