جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی تصریح کرد: وظیفه تمام مسئولان ایجاب می‌کند در رفع آلام مردم مصیبت دیده زلزله غرب کشور با نهایت سرعت، همت و تلاش امدادرسانی کنند.
کد خبر: ۵۲۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 14 November 2017
به گزارش تابناک قم، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در پی حادثه زمین لرزه در غرب کشور و با امضای آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انّا للّه‌ و انّا الیه‌ راجعون)

حادثه مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

در این شرایط وظیفه تمام مسئولین استانی و کشوری ایجاب می‌کند در رفع آلام مردم مصیبت دیده با نهایت سرعت، همت و تلاش به کمک و امدادرسانی بپردازند. بی شک ملت همیشه در صحنه ایران نیز در این عرصه مهم و خطیر به صورت داوطلبانه و همچنین به صورت سازمان یافته برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان خواهند شتافت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت این حادثه دردناک به ملّت ایران بخصوص مردم مصیبت دیده مناطق غرب کشور، برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی، برای مصدومان و مجروحان شفای عاجل، و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار