رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قک از کشف بیش از 20 کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام‌عباس بلفکه اظهار داشت: با پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که برادر بودند، قصد دارند با دو دستگاه خودروی سواری یکی حامل بار مواد مخدر به صورت جاسازی و دیگری به صورت راه پاک کن مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوب شرقی به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی این استان عبور کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با استقرار در محورهای ورودی استان قم به سمت کاشان اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعلام داشت: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی در عوارضی قم کاشان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405  و یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک و بلافاصله خودروها را توقیف و سپس هر دو خودرو به همراه متهمان دستگیر شده برای بررسی تخصصی تر و کشف مواد مخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: ماموران در بازرسی بعمل آمده از خودروی سواری پراید مقدار 20 کیلو و 500 گرم بالفاف تریاک در قالب 16 بسته آب بندی شده کشف کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار