توليت آستان مقدس حضرت معصومه مطرح كرد
توليت آستان مقدس حضرت معصومه گفت: مي‌توان از ظرفيت طلاب سرباز براي حضور در مدارس استفاده كرد تا بتوانند در قالب طرح امين به ارائه خدمت بپردازند.
کد خبر: ۵۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای دفتر همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری طرح سربازی طلاب اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت طلاب سرباز برای حضور در مدارس استفاده کرد تا بتوانند در قالب طرح امین به ارائه خدمت بپردازند.

 وی خاطرنشان کرد: آموزش‌ و پرورش از جایگاه مهمی در سطح نهادها برخوردار است زیرا تربیت نسل آینده در این نهاد انجام می‌شود بنابراین باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود تا از نسل پیرو اسلام و انقلاب بهره‌مند شویم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه ضمن انتقاد از مراکز آموزشی بدون مجوز گفت: راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی ممکن است مضراتی به همراه داشته باشد و زمینه سوء استفاده‌هایی را فراهم کند هر چند چنین قصدی پشتوانه آن نباشد.

وی عنوان کرد: فضای مجازی آسیب‌هایی به همراه دارد بنابراین لازم است همه نهادها در این زمینه وارد میدان شوند و به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: انتقادها باید سازنده باشد و به طور مناسب بیان شود تا دشمنان نتوانند در این زمینه سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون در مدارس گفت: فعالیت روحانیون در مدارس می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و دسیسه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار