رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف حدود 97 کیلوگرم تریاک و حشیش و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷ 12 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار کرد: با پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه "تریلی فاو" مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوب شرقی به پایتخت منتقل کرده و از حوزه استحفاظی این استان عبور کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، با استقرار در "محورهای ورودی استان قم به سمت کاشان "اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی تریلی یخچال‌دار موصوف را شناسایی و بلافاصله اقدام به تعقیب نامحسوس خودرو تا ابتدای عوارضی قم-کاشان کردند که درنهایت موفق شدند تریلی موصوف را با بار موز متوقف و راننده را دستگیر کنند.

بلفکه ادامه داد: ماموران در بازرسی از تریلی مذکور 51 کیلو و  500گرم تریاک و 45 کیلو و 300 گرم حشیش، جمعاً به میزان 96 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار