رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری دوره عملی مربیگری درجه سه آمادگی‌جسمانی ویژه بانوان در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 12 November 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی، اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های متنوع آموزشی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی در قم، دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان با حضور تعداد 35 شرکت کننده به مدت 6 روز به میزبانی سالن ورزشی شهید شیرازی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مربیگری، زیر نظر محبوبه سال‌خورده استاد دانشگاه و مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی به فراگیری علم روز مربیگری این رشته پرداختند و در روز پایانی با برگزاری آزمون تئوری و عملی این دوره پایان یافت.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه به مشخص شدن برترین‌های چند رشته مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم اشاره و بیان کرد: در رقابت‌های رشته دارت مردان شاهد قهرمانی تیم شرکت توزیع نیروی برق قم بودیم و در والیبال مردان تیم آموزش و پرورش قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات دارت مردان این دوره به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه علوم‌پزشکی قم برگزار شد و تیم شرکت توزیع نیروی برق قم با غلبه بر حریفان مقام قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه علوم پزشکی روی سکوی دوم ایستاد و تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی قم سوم شد.

حسن‌یزدی با اشاره به مسابقات والیبال این دوره، عنوان کرد: رقابت‌های والیبال در دو گروه به میزبانی سالن ورزشی هاجر برگزار شد و با قهرمانی تیم آموزش و پرورش، نایب قهرمانی شرکت توزیع نیروی برق قم و مقام سومی تیم دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسید.

وی به برترین‌های دارت بخش بانوان اشاره و عنوان کرد: این مسابقات با حضور نماینده‌های بهزیستی، علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، ورزش و جوانان، شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات قم برگزار شد و در پایان زهره ستوده از علوم پزشکی، مریم مقدسی‌نوید از شرکت توزیع نیروی برق و ویدا فرحان از اداره کل ورزش و جوانان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، ضمن اینکه بازی‌های فوتسال مردان با قهرمانی مخابرات به پایان رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار