در اربعین حسینی صورت گرفت
دارالقرآن مسجد مقدس جمکران با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی استان قم طرح قرآنی «همنوا با کاروان نور »را در روز اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران برگزار کرد.
کد خبر: ۵۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷ 12 November 2017

به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، معاونت فرهنگی این مکان مقدس در روز اربعین حسینی برنامه‌های مختلف فرهنگی را برای میزبانی از خیل عظیم عزاداران حسینی تدارک دیده بود.

ازجمله این برنامه‌ها اجرای طرح قرآنی «هم‌نوا با کاروان نور» بود که به همت دارالقرآن مسجد مقدس جمکران و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان قم برگزار شد.

این محفل قرآنی در روز پنج‌شنبه با حضور جامعه قرآنی استان قم و خیل کثیر عاشقان و منتظران امام زمان(ع) و با برنامه‌هایی همچون تلاوت قرآن کریم توسط قاریان و حافظان نوجوان و بزرگ‌سال کشوری و بین‌المللی برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد علی‌اصغر شعاعی قاری بین‌المللی قرآن کریم، مجتبی کریمی آذر، محمد خلف زاده، و علی زینالی، علیرضا سلیمی از قاریان نوجوان کشور و اجرای همخوانی و تواشیح توسط گروه‌های رضوان و عترت قم ازجمله برنامه‌های طرح قرآن هم‌نوا با کاروان نور بود که با اجرای کلانتر زاده همراه شد.

بیان سیره قرآنی امام حسین(علیه‌السلام) و قرائت آیات مرتبط با آن حضرت نیز در این طرح قرآن به اجرا رسید.

در این برنامه معنوی که باهدف فرهنگ‌سازی قرآنی طراحی‌شده بود با توزیع کارت‌های ختم قرآن بین زائران مسجد مقدس جمکران، دو دوره کامل قرآن کریم به نیت شهدای کربلا ختم شد.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار