نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: پریسا حیدری، دختر ووشوکار قمی صاحب نشان طلای کشور شد.
کد خبر: ۵۲۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 06 November 2017
به گزارش تابناک قم، مریم منصوریان اظهار داشت: تیم ووشوی بانوان استان قم که به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در استان البرز اعزام شده بود توانست با کسب یک مدال طلای باارزش و امیدبخش به کار خود پایان دهد و به کسب سهمیه تیم ملی امیدوارتر از قبل شود.

وی افزود: رقابت‌های ووشوی قهرمانی بانوان کشور در سالن دانشگاه جهاد کشاورزی محمدشهر کرج برگزار شد که بانوان ووشوکار در بخش ساندا در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند و  تیم اعزامی استان قم به یک نشان طلا توسط پریسا حیدری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بخش ساندا دست یافت.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در رقابت‌های بخش مبارزه این پیکارها موسوم به ساندا، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم پریسا حیدری از قم به نشان طلا رسید، مهسا صالح پور از مازندران دوم شد و  سحر محمدی از بوشهر و کبری کشانی از تهران «الف» عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

منصوریان بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بانوان ایران را کسب کردند به طوری که پریسا حیدری در دور انتخابی در اردوی تیم ملی این شانس را دارد که به عنوان ووشوکار فیکس تیم ملی انتخاب شود و راه خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا باز کند.

وی عنوان کرد: زهرا عباسی، زینب عباسی، خدیجه رضایی و پریسا حیدری، دختران ووشوکار قم در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودند که تنها، پریسا حیدری موفق به کسب مدال شد البته حیدری ۲ سال قبل هم در مسابقات انتخابی تیم ملی مدال نقره کسب کرده بود.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: ووشوی بانوان در قم ظرفیت زیادی دارد و اگر حمایت کافی از قهرمانان ما برای رسیدن به سطح آمادگی تبدیل شدن به ملی پوش فیکس انجام شود قطعاً شاهد حضور دختران ووشوکار قمی در تیم‌های ملی خواهیم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار