رئيس هیأت‌‌ دووميداني استان قم:
رئيس هیأت‌‌ دووميداني استان قم از تعطيلي تنها پيست اختصاصي اين رشته ورزشي در بزرگترين ممجوعه ورزشي شهر قم به دليل تعميرات خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 31 October 2017
به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: در حال حاضر دو پیست اختصاصی رشته دوومیدانی در شهر قم فعال است که یکی در مرکز شهر و دیگری در خارج از قم قرار دارد و دوومیدانی‌کاران قم برای اعزام‌های مختلف و تمرینات استانی از آنها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: پیست تارتان دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم در مسیر جاده قدیم اصفهان قرار دارد و البته فاصله زیاد آن با مرکز شهر امکان بهره‌برداری همیشگی و دائمی دوومیدانی‌کاران ما برای تمرین و مسابقه را کمی سخت کرده و به همین دلیل در مرکز شهر با محدودیت مواجه هستیم.

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: هم اکنون تنها پیست تخصصی فعال این رشته در مرکز شهر قم، پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان است که بزرگترین مجتمع ورزشی شهر قم به شمار می‌رود اما به دلیل ازدیاد استفاده ورزشکاران، با افت کیفیت مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دفتر هیأت‌‌ دوومیدانی در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم قرار گرفته و فاصله زیادی که مرکز شهر با ورزشگاه یادگار امام قم دارد، ما مجبور به استفاده از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان برای تمرین و مسابقات استانی هستیم.

رضایی با اشاره به آغاز تعمیرات اساسی این پیست از امروز، عنوان کرد: با توجه به تعمیرات اساسی پیست دوومیدانی ورزشگاه شهید حیدریان، تمرینات این هیأت‌‌ از امروز به مدت دو هفته در روزهای زوج به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال خواهد یافت و برای رفت و برگشت نیز سرویس پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در ادامه به موضوع عقد قرارداد دوومیدانی‌کاران در این هیأت‌‌ اشاره و بیان کرد: تمامی ورزشکاران و مربیان هیأت‌‌ دوومیدانی موظف به عقد قرارداد در هیأت‌‌ هستند و در این زمینه تا کنون نفراتی همچون ملک‌پور، محمدی، قاسم‌بابایی و مهرعلی اقدام کرده‌اند و هیأت‌‌ در صورت عدم پیگیری این موضوع هیچ تعهدی ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار