با حضور آیت الله مقتدایی
۲۵۰ نفر از اعضای گروه های تبلیغی سراسر کشور با حضور عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، از سوی کمیته فرهنگی اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۵۱۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱ 31 October 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم اعزام 250 مبلغ از سراسر کشور به مراسم اربعین حسینی با حضور آیت‌الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ،طلاب و مبلغین در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی اربعین در این مراسم، با اشاره به حضور روحانیون مبلغ در موکب ها، اظهار داشت: همه موکب هایی در مسیر اربعین مستقر شده و دارای مجوز هستند یک روحانی در آن حضور خواهد داشت. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید احمدی با بیان اینکه 250 نفر از اعضای گروه های تبلیغی سراسر کشور از سوی کمیته فرهنگی اربعین امروز اعزام می شوند، افزود: تاکنون 500 نفر در دو گروه 250 نفره از خراسان رضوی اعزام شده اند و تا آغاز اربعین بیش از هزار و 500 نفر دیگر اعزام روحانی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت عظیم اربعین یک نوع فعالیت فرهنگی به شمار می رود، تصریح کرد: دشمنان متوجه این حرکت عظیم فرهنگی مسلمانان و شیعیان خواهند بود و قطعا همانند گذشته به دنبال اجرای طرح هایی در این حرکت عظیم خواهند بود.

در این مراسم همچین آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اینکه روحانیون می‌توانند در افزایش ثواب زیارت زوار مؤثر باشند، ابراز کرد: همان‌طور که امام حسین (ع) جان خود را فدای دین اسلام کرد، روحانیون نیز باید در شناخت و معرفت نسبت به امام حسین(ع) تأثیرگذار باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار