سرپرست نگهداری پل‌های اداره‌کل راهداری استان قم:
سرپرست اداره نگهداری پل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: طرح تعریض و بهسازی ۴۹ دستگاه پل آبرو در محور قدیم سلفچگان – ساوه تکمیل و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۵۱۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 31 October 2017
به گزارش تابناک قم، عباس شکوری با اشاره به بهره‌برداری برخی پروژه‌ها اظهار داشت: با هزینه‌ای بالغ‌بر ده میلیارد ریال طرح تعریض ، پاک‌سازی ، اجرای رادیه و برید ، نصب حفاظ و قرنیز 49 دستگاه پل در محور قدیم سلفچگان – ساوه اجرا و آماده بهره‌برداری شده است.

سرپرست اداره نگهداری پل و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم افزود: عملیات اجرایی این طرح از فروردین‌ماه سال 95 آغاز و در  مهرماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شده که هزینه اجرایی این طرح بالغ‌بر ده میلیارد ریال بوده است.

وی بابیان اینکه این طرح شامل چهار آیتم اصلی بوده است، بیان کرد: تعریض آبروها متناسب با ابعاد موردنیاز ، مقاوم‌سازی بستر آبروها با بتن‌ریزی جهت جلوگیری از فرسایش، پاک‌سازی دهانه‌ها و نصب حفاظ و قرنیز  ازجمله فعالیت‌های مهم این  طرح بوده است.

شکوری گفت : در 34 دستگاه پل آیتم‌های بهسازی شامل نصب قرنیز و حفاظ اجرایی شده و در 15 پل دیگر تمامی موارد در بهسازی عملیاتی شده است و با توجه به اتمام عملیات اجرایی این طرح ، شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در این محور که غالباً معبر تردد خودروهای نیمه سنگین و گاها بارهای ترافیکی است خواهیم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار