معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: گران شدن فولاد در جهان موجب شده است که قیمت فلزات در استان افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۵۱۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 31 October 2017
به گزارش تابناک قم، امیر محمدی چهر در کارگروه تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت سیب زمینی و پیاز در استان قم اظهار کرد: به دلیل اینکه کشاورزان در سال گذشته نتوانستند سیب زمینی و پیاز را به قیمت مناسب به فروش برسانند، امسال زمین‌های زیر کشت خودشان را کاهش دادند و به همین دلیل قیمت سیب زمینی و پیاز در استان قم گران شد.

وی ادامه داد: قیمت فولاد در جهان افزایش پیدا کرده و گران شدن فولاد در جهان موجب شده است که قیمت فلزات در استان قم افزایش پیدا کند، در حالی که با ادامه رکود در صنعت ساختمان تقاضا برای فلزات افزایشی نداشته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: قیمت تخم مرغ و مرغ به صورت فصلی تغییر می‌کند، البته در مقطعی از سال شاهد افزایش قیمت این اقلام در قم بودیم، اما اکنون قیمت مرغ و تخم مرغ در استان  متعادل شده است، همچنین بازرسی گوشت در قم نیاز به کار تخصصی دارد و صنف قصاب‌های استان به صورت مستمر مشکلاتی دارند.

محمدی چهر با اشاره به عدم استقبال هیأت‌های استان قم از برنج هندی اظهار کرد: در ماه محرم هیأت‌های استان از توزیع برنج هندی استقبال نکردند، همچنین به دلیل اینکه امسال در زمینه برنج در کشور کمبود داریم، احتمال افزایش قیمت برنج طی ماه‌های آینده وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار