تیم‌های پایه صبای قم این روزها دچار سردرگمی شده‌اند و همین موضوع باعث استعفا مسئولین این رده تیم شده است. به نظر می‌رسد مسئولین پایه‌های صبا فراموش کرده‌اند که تیم‌های جوان بیشتر نیاز به آرامش دارند و اگر روزی دچار حاشیه‌های فوتبالی و غیر فوتبالی شوند به‌سختی می‌تواند حاشیه را دور کرد.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 24 October 2017
به گزارش تابناک قم، در روزگاری که باشگاه صبای قم وضعیت متعادلی را سپری نمی‌کند و هرلحظه اتفاقات عجیبی در اطراف این تیم رخ می دهد، حاشیه‌ها به تیم‌های پایه این تیم نیز سرایت کرده است.

پس‌ازاینکه در اطراف تیم بزرگسالان صبای قم، طلبکاران بسیار زیادی وجود دارد و آنها حتی حکم توقیف البسه و توپ باشگاه صبا را دریافت کرده‌اند، تیم پایه دچار حاشیه‌هایی شده که دلایل اصلی آن هنوز مشخص نیست.

پس‌ازآن که سرمربی تیم امیدهای صبای قم به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود کناره‌گیری کرد، کمی پس‌ازآن سعید گائینی مدیر پایه‌های صبا نیز استعفا داد تا مشکلات تیم‌های پایه دوچندان شود.

از گذشته حواشی بسیار زیادی در حوالی تیم‌های پایه صبا بوده، تا جایی که سال گذشته در برنامه تلویزیونی به حضور بازیکنانی که با دادن پول به صبا آمده‌اند اشاره شد، که این ادعا از سوی برنامه تلویزیونی بی‌پاسخ ماند و مسئولین هیئت فوتبال استان قم و باشگاه صبا تنها سکوت اختیار کردند.

اما مسئله دیگر که امروز برای صبای قم می‌تواند دردسرساز باشد، استعفا ناگهانی مدیر پایه‌های این تیم است که ممکن حواشی نامناسبی را اطراف تیم امیدها و حتی دیگر پایه‌های صبا ایجاد کند.

گائینی پس از استعفا خود ادعا کرده است که بسیاری از حرف‌های نگفته را به‌زودی می‌گوید، که این موضوع به نظر می‌رسد علت استعفا وی به دلیل اختلاف‌نظر در مجموعه صبا بوده است.

در شرایطی که تیم‌های پایه صبای قم به آرامش نیاز دارند، به نظر می‌رسد این کشمکش‌ها تنها بر روی ادامه نوار ناکامی یک تیم تأثیر گذاشته و هیچ حاصل دیگری را نداشته باشد.

به نظر می‌رسد مسئولین پایه‌های صبا فراموش کرده‌اند که تیم‌های جوان بیشتر نیاز به آرامش دارند و اگر روزی دچار حاشیه‌های فوتبالی و غیر فوتبالی شوند به‌سختی می‌تواند حاشیه را دور کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار