مدیر روابط‌عمومی و روابط بین‌الملل مسجد مقدس جمکران برنامه‌های هفته پایانی مهرماه را به شرح زیر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 16 October 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران در ماه محرم و صفر با معنویت بیشتری برگزار می‌شود.

وی با توجه به استقبال مردم در این ایام برای شرکت در مراسم مذهبی افزود: مراسم دعای توسل و کمیل در این ایام به علت استقبال مرد از معنویت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل مسجد مقدس جمکران آغاز برنامه‌های این هفته را از ساعت 13 ظهر سه‌شنبه اعلام کرد و گفت: برنامه‌های هفتگی مسجد جمکران  از ساعت 13 و 30 دقیقه تا قبل از اذان مغرب و عشا با برنامه آموزش قرآن مجید آغاز می‌شود.

وی از اجرای  دعای توسل ساعت 20 و 15 دقیقه روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: سخنران قبل از مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی مطلق بوده و دعای توسل توسط حاج حسین حقی قرائت می‌شود.

هاشمی‌زاده سخنران قبل از دعای کمیل پنج‌شنبه را حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی محمدی معرفی و تصریح کرد: سخنران مراسم دعای کمیل حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی محمدی بوده و دعای کمیل را نیز قرائت کرده و مراسم از ساعت 20 و 15 دقیقه آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

وی آغاز دعای ندبه روز جمعه 28 مهرماه را رأس ساعت 5 و 45 دقیقه اعلام و تأکید کرد: وعده دیدار منتظران حضرت مهدی(عج) مطابق هفته‌های گذشته رأس ساعت 5 و 45 دقیقه روز جمعه خواهد بود و سخنرانی مراسم را حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صابری اراکی بر‌عهده داشته و دعای پرفیض ندبه بانوای گرم حاج حسن حیدر‌زاده قرائت می‌شود.

 مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از اهداف مسجد مقدس جمکران در جذب کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برنامه جوانه‌های انتظار برای کودکان 9 تا 12 سال هر هفته سه‌شنبه‌شب و پنج‌شنبه‌شب‌ها باهدف تربیت نسل جوان بافرهنگ مهدویت برگزارشده و از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

وی طرح کارگاه‌های آموزشی را نیز برنامه طولانی‌مدت مسجد مقدس جمکران اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر موضوع این کارگاه‌ها بیان معارف مهدوی بوده و به‌صورت مباحث سلسله‌ای هر هفته در صحن حضرت رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار