مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: بر خلاف خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، استفاده از اماکن ورزشی قم در روز پنج شنبه رایگان نیست.
کد خبر: ۵۰۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 16 October 2017
به گزارش تابناک قم، سعید معارف‌وند اظهار داشت: روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی خبری حوزه استان قم خبری مربوط بر استفاده از اماکن ورزشی دولتی در روز پنج شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش درج شده بود اما این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: موضوع رایگان بودن اماکن ورزشی  در روز پنج شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی، ممکن است محدود به یک یا چند استخر باشد که به زودی اعلام خواهد شد اما برنامه‌ای برای استفاده رایگان عمومی از تمامی فضاهای ورزشی دولتی وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: به طور کلی، اگر چنین برنامه یا برنامه‌هایی مشابه وجود داشته باشد، باید به طور رسمی از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یا سایر ارگان‌های مرتبط اعلام شود و ما در این زمینه، خبری اعلام نکرده‌ایم.

معارف‌وند بیان داشت: حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم روز دوشنبه در نشست خبری مرتبط با هفته تربیت بدنی در صورتی که استفاده از تعداد محدودی فضای ورزشی رایگان شود اسامی آن فضاهای ورزشی را اعلام می‌کند اما انتشار خبرهایی مبنی بر رایگان شدن تمامی فضاهای دولتی صحیح نیست و سبب تجمع مردم به دلیل ناآگاهی از اخبار موثق می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد فضاهای ورزشی دولتی در قم و در هر استان دیگری بسیار زیاد است به طوری که علاوه بر وزارت ورزش و جوانان، تعداد زیادی از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی دارای فضاهای ورزشی مثل سالن‌های سرپوشیده، استخر و سایر اماکن هستند و این که تمام این فضاها به طور رایگان در اختیار عموم قرار گیرد، نیازمند هماهنگی پیچیده‌ای است و در این زمینه، برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار