آیت الله علوی گرگانی با بیان این که فکری اساسی برای مشکل ربا در بانک‌ها اتخاذ شود،گفت: مسئولان اقتصادی به منویات متعدد مراجع تقلید در این زمینه جامه‌ عمل بپوشانند.
کد خبر: ۵۰۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: امیدواریم فکری اساسی برای مشکل ربا در بانک‌ها اتخاذ شود.

وی با تأکید بر تذکرات بی‌شمار مراجع تقلید در مبحث ربا و دیرکرد در بانک‌ها افزود: باید مسئولان اقتصادی و بانکی کشور اقدامی مؤثر در زمینه حل این معضل داشته باشند و به منویات متعدد مراجع تقلید در زمینه ربا و دیرکرد جامه عمل بپوشانند.

آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر مشکل رکود بازار و شرایط سخت معیشتی گفت: شایسته است در چنین وضعیتی مانند مواقع ضروری تخفیف و تسهیلاتی تعلق بگیرد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: شرایط کنونی جامعه از نظر اقتصادی و معیشتی شرایط سخت و دشوار است که ضرورت دارد در تمام بخش‌ها تمهیداتی اندیشیده شود تا فشارهای اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود.

وی با اشاره به دامنه گسترده مسئله رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: از جمله بخش‌های مهمی که رکود اقتصادی بر آن سایه افکنده کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی هستند که شایسته است در این دوران سخت تسهیلات و کمک‌هایی برای سر پا نگه‌داشتن آن‌ها از سوی تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار