رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: دومین کنگره شهدای دانشجویی استان قم ۲۴ مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا یوسفی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که در واحد پردیسان دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: در جهت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تحقق خواسته مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و علما کنگره شهدای دانشجویی استان قم هفته آینده در دانشگاه آزاد اسلامی قم، واحد پردیسان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که یکی از مسائل اساسی در دانشگاه‌ها پرداختن به نظریات مقام معظم رهبری و مطالعه و عملی کردن آن توسط دانشجویان است، افزود: در تلاش هستیم برنامه‌های فرهنگی پیوسته در استان داشته باشیم و یکی از آن‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا است.

دبیر کنگره شهدای دانشجویی استان قم اظهار داشت: معرفی سبک زندگی شهدا و آشنایی با آن، انتقال مفاهیم شهید و شهادت و دفاع مقدس به نسل امروز از اهداف برگزاری این کنگره است.

وی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم کارهای مربوط به شهدا را وسعت دهیم و دامنه جدیدی را آغاز کنیم.

یوسفی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره درصدد هستند فرهنگ عاشورایی و حسینی را از شیعیان بگیرند، گفت: بسیاری نظریه پردازان در این باره بیان می‌کنند که اگر فرهنگ عاشورایی و حسینی(ع) و فرهنگ مهدویت را از شیعیان بگیرند آن‌ها استحاله می‌شوند. این نشان می‌دهد ما باید شهدا را از یاد نبریم و یاد آن‌ها را گرامی بداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار