فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در استان قم شناسایی، دستگیر و در جهت طرد از کشور تحویل مقامات قضایی می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به موضوع مهاجرت‌پذیری استان قم اظهار داشت: استان قم به جهات مختلف در موضوع مهاجرت شاهد حضور افراد از شهرها و حتی کشورهای دیگر در خود است که این مسئله ساختار اجتماعی قم را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه بحث مهاجرت به استان قم بایستی توسط مسئولان به‌صورت علمی بررسی و جدی گرفته شود، افزود: پلیس بخش اجرایی و عملیاتی مسئله مهاجرت به قم را انجام می‌دهد ولی به‌نظر می‌رسد دستگاه‌های دیگر باید اقدامات مؤثرتری در این زمینه انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انجام‌وظیفه پلیس در قبال اتباع خارجی غیرمجاز تصریح کرد: روزانه بیش از 100 نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در استان قم شناسایی، دستگیر و در جهت طرد از کشور تحویل مقامات قضایی می‌شوند.

وی با تأکید براینکه متأسفانه برخی از اتباع گاهی تهدیدات و جرائمی در استان قم مرتکب می‌شود، عنوان کرد: باید تمام دستگاه‌های ذیربط دست‌به‌دست هم دهند تا قم در شرایط آرمانی و مذهبی با کمترین جرائم و تخلفات باشد و به‌تبع در این شرایط می‌توان کنترل بیشتری بر بی‌قانونی اتباع در قم انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار