نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش قم:
نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقیت دختر جودوكار قم در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده اظهار کرد: در نخستین روز رقابت‌های جودو قهرمانی دختران کشور که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در دو رده سنی به انجام می‌رسد، تیم دختران قم موفق به کسب یک نشان ارزشمند برنز شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات با حضور دختران جودوکار استان‌های مختلف، ابراز کرد: شرکت کنندگان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برای به کسب عناوین برتر سال 1396 جودو رده‌های سنی پایه ایران رقابت می‌کنند، در حالی که چهار نماینده هیأت قم نیز در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند.

نایب‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: در روز نخست این پیکارها سه تن از دختران مستعد جودو قم در رده سنی نوجوانان پیکارهای قهرمانی کشور برابر حریفان به میدان رفتند که حاصل تلاش آنها یک مقام سوم و یک عنوان پنجمی بود.

وی یاد آور شد: در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی جودو کشور در رده سنی نوجوانان، طاهره خانه‌زرین به عنوان سوم و مدال برنز وزن منهای 57 کیلوگرم دست یافت تا همچون مسابقات سال گذشته با مدال از میدان خارج شود، ضمن اینکه فاطمه صدری دیگر عضو تیم قم در جایگاه پنجم وزن منهای 48 کیلوگرم ایستاد.

شاهزاده با بیان اینکه دیگر عضو تیم چهار نفره هیأت قم در رده جوانان این پیکارها با حریفان مسابقه می‌دهد، افزود: محدثه جلالی و فاطمه صدری در وزن منهای 48 کیلوگرم به همراه طاهره خانه‌زرین در وزن منهای 57 کیلوگرم نوجوانان و زهرا محمدخانی در وزن منهای 70 کیلوگرم جوانان نماینده‌های قم در این مسابقات به شمار می‌روند و در رده جوانان نیز منتظر درخشش نماینده هیأت جودو، جوجیستو و کوراش قم هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار