۲۰ مهرماه
از بین این 8 شهید گران‌قدر 2 شهید 23 ساله و یک شهید 17 ساله از عملیات محرم و خیبر در مدرسه معصومیه، یک شهید 17 ساله از عملیات خیبر در آمادگاه شهید فرا شاهی و 2 شهید 16 و 17 ساله دیگر از عملیات والفجر در شهر سلفچگان تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان قم با حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و محمدعلی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور قم در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: 8 شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه ساعت 9 صبح با اقامه نماز میت توسط مرجع عالی‌قدر آیت‌الله نوری همدانی در حرم حضرت معصومه(ع) آغاز و سپس به سمت خیابان شهدا و مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.

احمد حسینی گفت: از مجموع این 8 شهید گمنام روز 20 مهرماه 3 تن در مدرسه علمیه معصومیه و 21 مهرماه نیز 2 تن در شهر سلفچگان، 24 مهرماه 2 تن در دانشگاه پیام نور و یک‌تن نیز در آمادگاه شهید فرا شاهی به حضور اقشار مختلف مردم تشییع خواهد شد همچنین تاکنون 63 یادمان شهید گمنام در 39 نقطه استان میزبان مردم شهیدپرور قم هستند.

وی تصریح کرد: از بین این 8 شهید گران‌قدر 2 شهید 23 ساله و یک شهید 17 ساله از عملیات محرم و خیبر در مدرسه معصومیه، یک شهید 17 ساله از عملیات خیبر در آمادگاه شهید فرا شاهی و 2 شهید 16 و 17 ساله دیگر از عملیات والفجر در شهر سلفچگان تدفین خواهند شد و هنوز سن دقیق 2 شهیدی که در دانشگاه پیام نور تشییع می‌شود اعلام‌نشده است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه شب وداع با پیکرهای شهدای گمنام و اجرای مراسم عزاداری شامگاه  پنجشنبه 19 مهرماه در مدرسه معصومیه قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار تأکید کرد: ستاد تشییع شهدای گمنام در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ایجادشده و کمیته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیز در حال انجام وظایف خود هستند و یادمان شهدای گمنام نیز در هفته اخیر توسط آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور کلنگ زده‌شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور قم نیز در ادامه این جلسه تأکید کرد: تدفین 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام نور بسیار با ارزش و مهم است و بالغ‌بر10 هزار دانشجوی این دانشگاه به‌صورت خودجوش مقدمات برگزاری این مراسم باشکوه را در این دانشگاه فراهم کرده که طراحی و اجرای یادمان شهدا از جمله این اقدامات خودجوش دانشجویی است.

سید محمدعلی حسینی عنوان کرد: 24 مهرماه هم‌زمان با برگزاری کنگره شهدای دانشجو این 2 شهید گمنام دفاع مقدس نیز در این دانشگاه تشییع و تدفین خواهد شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار