بعد از رقبای ژاپنی و بالاتر از حریفان ایتالیایی
ملی‌پوشان هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره به کار خود در رقابت‌هاي 2017 قهرماني جهان پایان دادند.
کد خبر: ۵۰۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک قم، کاتاروهایی که به نمایندگی از قم برای همراهی تیم ملی کاتا جودو ایران در مسابقات 2017 قهرمانی مردان جهان انتخاب و اعزام شده‌ بودند با کسب دو افتخار ارزشمند یعنی نایب‌قهرمانی پیکارهای بین‌المللی گرند اسلام و نقره مسابقات جهانی به کار خود پایان دادند.

این دو کاتاروی ملی‌پوش که بارها حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی کاتا جودو را تجربه کرده و افتخارات زیادی در کارنامه دارند، محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی هستند که از مسابقات جهانی سال 2007 فرانسه تا کنون بارها در میادین برون‌مرزی حضور یافته و افتخار آفرین شده‌اند.

ملی‌پوشان هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم که در فرم گوشین جوتسور همراه با دیگر ملی پوشان کاتا به نهمین دوره رقابتهای جهانی اعزام شده‌اند، در این دوره از مسابقات جهانی 2017 که به میزبانی کشور ایتالیا به انجام رسید به مقام نایب‌قهرمانی فرم خود دست یافتند.

این در حالی است که تیم ملی کاتا جودو کشورمان متشکل از 10 کاتارو زیر پوشش حمایتی شرکت دخانیات ایران به سرپرستی جلال امیری و مربیگری امیر والی در نهمین دوره مسابقات قهرمانی کاتای جهان در کشور ایتالیا حضور یافت و در مجموع تمام فرم‌ها به مقام سوم دنیا رسید.

ملی‌پوشان کاتا جودو کشورمان با کسب نشان نقره محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی ملی‌پوشان کاتا جودو قم و کسب سه برنز دیگر بر سکوی سوم نهمین دوره پیکارهای جهان ایستادند، در حالی که تیم کشورمان پس از 6 سال با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حاضر شده بود.

در پایان این دوره از مسابقات تیم قدرتمند ژاپن موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شد، عنوان نایب قهرمانی به تیم ملی کاتا جودو کشور فرانسه رسید، ایران با کسب یک نقره و سه برنز رتبه سوم را کسب کرد و کشور میزبان یعنی ایتالیا موفق به کسب مقام چهارم شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار