مدیر سطوح عالی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) عنوان کرد
مدیر سطوح عالی مدرسه علمیه امام کاظم(ع): در گذشته 35 نفر زبان‌آموز داشته‌ایم اما اکنون 400 نفر زبان‌آموز به زبان‌های عربی و انگلیسی آموزش دیده‌اند و اکنون در حال حرکت به سمت زبان اسلامی هستیم که تا کنون 10 نفر در این عرصه به موفقیت‌های مورد نظر رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۰۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 08 October 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود توسلی‌مهر در مراسم تقدیر از برترین‌های مراکز حوزوی زیر نظر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که در نمازخانه مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد،‌ با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها و فضاهای موجود آموزشی به صورت مطلوب استفاده شود، اظهار کرد: سال گذشته 17 مجموعه با محوریت دروس آزاد و تخصصی فقه فعالیت خود را در این مدرسه دنبال می‌کردند اما امسال بخش‌های مختلف از جمله مهد کودک، واحد مشاوره و استعدادیابی نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: دو هزار و 817 طلبه با این مدرسه علمیه ارتباط داشته‌اند و 330 نفر استاد سطوح عالی 442 درس را در سال گذشته ارائه کرده‌اند.

مدیر سطوح عالی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش برای افزایش انگیزه طلاب به دنبال تشویق آنها هستیم که در این راستا در چهار مرحله از سال این اقدام را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری جشنواره‌های علمی، میزگرد، مشاوره تحصیلی و جلسات رفع اشکال برای سطوح عالی نیز دنبال می‌شود، گفت: در گذشته 35 نفر زبان‌آموز داشته‌ایم اما اکنون 400 نفر زبان‌آموز به زبان‌های عربی و انگلیسی آموزش دیده‌اند و اکنون در حال حرکت به سمت زبان اسلامی هستیم که تا کنون 10 نفر در این عرصه به موفقیت‌های مورد نظر رسیده‌اند.

توسلی با تاکید بر اینکه اساتید مجرب و متخصص بسیاری در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) حضور دارند، تصریح کرد: هر چند در مدرسه به دنبال استفاده از ظرفیت این افراد هستیم اما امیدواریم این افراد بخشی از زمان خود را برای مدارس آزاد نیز اختصاص دهند تا طلاب مدارس آزاد نیز بتوانند از توان و ظرفیت آنها استفاده کنند.

قائم مقام مدرسه علمیه امام کاظم(ع) یادآور شد: آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به فعالیت این مدرسه علمیه نگاهی ویژه دارند که امیدواریم با استمرار عنایت‌های این شخصیت دینی و علمی بتوانیم دامنه فعالیت‌ها را توسعه دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار