چهار نامزد یک صندلی؛
بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس خاکی استان قم پس از کشمکش‌های بسیار زیاد، صبح امروز برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد، اکنون کشمکش‌ها در رشته تنیس خاکی استان قم به پایان رسیده و طلسم برگزاری انتخابات این رشته شکسته شده است.
کد خبر: ۵۰۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک قم، هیئت تنیس خاکی استان قم که از مدت‌ها قبل بدون رئیس اداره می‌شود تاکنون سرپرست بسیاری را بر روی صندلی خود شاهد بوده است که هر کدام مدت‌های مختلف این هیئت را اداره کرده‌اند.

تنیس خاکی استان قم در دو سال اخیر موفق شده درکشور خودنمایی کند تا حدی که هم‌اکنون در تمام رده‌های سنی ملی‌پوش دارد و سید مقتدا خاتمی که از مربیان خوش‌نام قمی است به‌عنوان مربی تیم ملی جوانان مشغول فعالیت است.

به جرأت می‌توان گفت با وجودآنکه هیئت قم تاکنون رئیسی را در اختیار نداشته اما توانسته خود را در جمع مدعیان این رشته در سطح کشور نگه دارد، که از مطرحان تنیس خاکی استان قم می‌توان از عرفان بادی، حمید آدابی، سینا یوسفی و غیره نام برد.

پس از به اتمام رسیدن دوره ریاست خانی که سکان‌دار پیشین این هیئت بود، فدراسیون این رشته ناهماهنگی‌های بسیار زیادی را برای برگزاری انتخابات انجام داد تا حدی که یک‌بار همه‌ چیز برای انجام انتخابات آماده‌ شده بود اما به‌ یک‌باره فدراسیون این انتخابات را به دلایلی نامعلوم لغو کرد تا کار این هیئت در قم بیش‌ ازپیش گره بخورد.

در مدتی که هیئت تنیس با حکم سرپرستی اداره می‌شد، شنیده‌ها حاکی از آن بود که فدراسیون شخص مورد دلخواه خود را در استان قم هنوز پیدا نکرده و به همین دلیل برگزاری انتخابات را به تعویق می‌اندازد و به گفته بسیاری از مربیان فدراسیون وقت می‌خرید تا فرد مورد دلخواهش را پیدا کند.

به‌ هرحال پس از پیگیری متعدد رسانه و تنیس‌بازان استان قم بالاخره لحظه موعود فرا رسید و علاقه‌مندان به این رشته صبح امروز شاهد برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت تنیس خاکی استان قم خواهند بود.

براساس اطلاعیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس استان قم ساعت 10 روز یکشنبه 16 مهرماه در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد شد.

در حال حاضر محمدرضا قدیر سرپرستی این هیئت را بر عهده‌ گرفته و این مجمع انتخاباتی با رقابت محمدرضا قدیر، فائزه خداکرمی، حمید قاسمی و مهدی برخوردار در حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد، اکنون کشمکش‌ها در رشته تنیس خاکی استان قم به پایان رسیده و طلسم برگزاری انتخابات این رشته شکسته شده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار