مدیر رسانه ای تیم هندبال هدف پویان قم گفت: این تیم از کناره گیری از لیگ برتر منصرف شده و در سال جاری نیز با وجود مشکلات زیاد در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 08 October 2017
به گزارش تابناک قم، حامد اسماعیلی خاطرنشان کرد: 2 بازیکن ملی پوش این تیم نیز با تیم های استان های دیگر مذاکره کرده و به توافق رسیدند و در صورتی که تا روز دوشنبه هفته جاری ما نتوانیم مبلغ مورد نیاز آنها را تامین کنیم، از تیم جدا می شوند.

وی با اشاره به وضعیت سرمربی این تیم گفت: سرمربی تیم نیز به زودی از سوی باشگاه انتخاب خواهد شد و مشخص نیست که زهرا احمدی نیا امسال سرمربی این تیم باشد یا خیر.

همچنین باشگاه هدف پویان قم امروز در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: هدف پویان طی 2 سال اخیر به سختی و با حداقل اعتبار و بدون حامی مالی در لیگ برتر کشور حاضر بوده و با ایثار عوامل خود توانسته در لیگ برتر حضوری آبرومند داشته باشد. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با این وجود، ما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با مشکلات جدی مالی در مورد حفظ بازیکنان تاثیرگذار خود و تقویت تیم مواجه بوده ایم. بر این اساس حفظ بازیکنان ملی پوش ما بدون این که دستمزدی به آن ها پرداخت شود مقدور نبوده و بدیهی است جذب بازیکنان جدید نیازمند بودجه ای اندک، اما در حال حاضر کمیاب و غیر قابل دسترس است.

اطلاعیه حاکی است: باشگاه هدف پویان با توجه به مشکلات مالی از یکسو و تاکید اداره ورزش و جوانان قم بر ادامه فعالیت در لیگ برتر - به هر نحو و با هر شرایط مالی - بازیکنان ملی پوش این تیم هدف پویان را ترک می کنند و هدف پویان پروژه جذب بازیکنان جدید را تعلیق کرده و با باقی مانده نفرات و منتخبی از بازیکنان تیم جوانان خود در لیگ برتر حضور خواهد یافت. 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط کنونی، جدایی بازیکنان و ناتوانی در جذب بازیکن، هدف پویان بدون توجه به هر نتیجه ای وارد لیگ برتر خواهد شد و حضور در لیگ برتر و کسب تجربه بازیکنان جوان، هدف این تیم است و نه کسب نتیجه. 

تیم هندبال هدف پویان بانوان قم سال گذشته مقام چهارم لیگ برتر کشور را کسب کرده بود. مسابقات از 27 مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار