مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) خبر داد؛
مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) گفت: تا کنون ۱۶۰۰ نفر در بخش تخصصی تفسیر این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حمید ملکی در گردهمایی حوزویان تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی که در مسجد مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امسال سومین سال فعالیت این مدرسه علمیه است که به تربیت پژوهشگران منظم و با مهارت می پردازد.

وی افزود: این مدرسه دارای یک بخش تخصصی فقه و اصول است که در همین مدت اندک از شروع فعالیت خود توانسته در رتبه‌های نخست بین سایر مراکز حوزوی قرار بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع) تصریح کرد: مباحثه، نظم، پژوهش و تقریرنویسی از ویژگی‌های این مدرسه علمیه است که تشویق شامل آن می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های سخنرانی خبر داد و در خصوص تأسیس زبانکده گفت: این زبانکده مورد استقابل خوبی قرار گرفت و در حال فعالیت است.

ارائه درس اخلاق توسط آیت الله مکارم شیرازی

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: به زودی درس اخلاق خانوادگی نیز در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) توسط آیت الله مکارم شیرازی ارائه می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآن با بیان اینکه معتقدیم مرکز تخصصی تفسیر در کنار آموزش نیاز به پژوهش دارد، گفت: ما هزار ۶۰۰ فارغ التحصیل در بحث تفسیر داشتیم اما در ترویج ضعیف بوده و اکنون بیش از ۲۵۰ روحانی در  سراسر کشور تحت آموزش فارغ التحصیلان تفسیر قرار دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار