فرماندار قم مطرح کرد
فرماندار قم گفت: در آخرین جلسه مجمع زیباسازی شهر که با حضور استاندار، شهردار و تولیت حرم مطهر برگزار شد، مقرر شد آستانه به‌عنوان مالک، همکاری‌های لازم را برای اجرای یک طرح بزرگ شامل پارکینگ و واحدهای تجاری و اقامتی داشته باشد.
کد خبر: ۵۰۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، رضا سیار با اشاره به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی میدان مطهری اظهار داشت: متأسفانه میدان مطهری به‌عنوان میدان اصلی شهر به شمار می‌آید که چند سالی است به‌عنوان یک معضل اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی و مانع بزرگی برای حل مشکل ترافیک شناخته می‌شود.

وی با اشاره به همت مجموعه مدیریتی استان برای ساماندهی میدان مطهری ابراز کرد: در آخرین جلسه مجمع زیباسازی شهر که با حضور استاندار، شهردار و تولیت حرم مطهر برگزار شد، مقرر شد آستانه به‌عنوان مالک بخشی از میدان، همکاری‌های لازم را برای اجرای یک طرح بزرگ شامل پارکینگ و واحدهای تجاری و اقامتی داشته باشد.

فرماندار قم با بیان اینکه وجود میدان میوه و تره‌بار در میدان مطهری مشکلاتی را به همراه داشته است، تصریح کرد: بعضی از شاغلان فعلی در این میدان میوه و تره‌بار، در میدان شهید رجایی هم حجره‌دارند و حضورشان در میدان شهید مطهری غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه زیباسازی مقرر شد شهرداری نیز نسبت به ساماندهی مابقی واحدهای و زمین‌های مجاور میدان اهتمام داشته باشد.

سیار افزود:  برخی از کسبه‌های میدان مطهری قراردادهای حقوقی دارند که در آخرین تصمیم در هفته گذشته به دستورالعمل مشخصی رسیده‌اند و انشالله ظرف چند هفته آینده نحوه برخورد مناسب با کسبه باقیمانده، با ارائه طرح‌های جایگزین، اتخاذ و اطلاع‌رسانی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار