مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از ساماندهی صحن آستان امامزاده علی بن جعفر(ع) یاد کرد و گفت: هر چند با وراث برخی از اموات مشکلاتی داشتیم و گاهی شاهد برخی از حمایت‌ها بوده‌ایم اما با جدیت از دفن اموات در بقاع امامزادگان مرکز شهر جلوگیری کرد‌ه‌ایم.
کد خبر: ۵۰۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم با بیان اینکه فعالیت‌های مشترک فرهنگی توسط مجموعه‌های مختلف در سطح شهر کریمه اهل بیت(س) نتایج مطلوبی را برای همگان به دنبال دارد، اظهار کرد: ساماندهی آرامستان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح است به همین علت طی دو سه سال اخیر این موضوع در بقاع امامزادگان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی از ساماندهی صحن آستان امامزاده علی بن جعفر(ع) یاد کرد و اضافه کرد: هر چند با وراث برخی از اموات مشکلاتی داشتیم و گاهی شاهد برخی از حمایت‌ها بوده‌ایم اما با جدیت از دفن اموات در بقاع امامزادگان مرکز شهر جلوگیری کرد‌ه‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: ساماندهی قبور آستان‌های امامزاده شاه‌حمزه(ع) و حضرت موسی مبرقع(ع) نیز به پایان رسیده و اکنون دیگر در این مکان‌ها در حد امکان دفن انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به فعالیت برخی از مجموعه‌های فرهنگی در آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(ع) تصریح کرد: پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها جمعیت قابل توجهی در گلزار حضرت علی بن جعفر(ع) حضور دارند که امیدواریم با مشارکت مسؤولان شهری بتوانیم از فرصت حضور افراد در راستای اهداف فرهنگی استفاده کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار