رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.
کد خبر: ۵۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 07 October 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب هفت درجه و 25 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به هشت درجه و 28 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا صاف تا کمی ابری در ارتفاعات غرب قم تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، در آن روز جهت وزش باد استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز یکشنبه هفته آینده آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب 9 درجه و 31 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب دو منطقه دستجرد و کهک با پنج درجه و منطقه جمکران با 21 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب هفت درجه و 20 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت در این شهر بودیم. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار