استاندار قم:
استاندار قم برداشته شدن ۵۰ درصد از موانع احداث فرودگاه را مدنظر قرار داد و گفت: اصلی‌ترین موانع بر سر راه احداث فرودگاه مانع قضایی بوده که بحمدالله اکنون برداشته‌شده است.
کد خبر: ۵۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 05 October 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی با اشاره به مراحل پیشروی فرودگاه اظهار داشت: با تلاش‌های زیادی که در یک سال گذشته به‌ویژه با کمک دستگاه قضایی انجام شد موانع قضایی برداشته‌شده اما هنوز موانعی اعم از مراحل حقوقی و ساخت‌وسازهایی که درگذشته بوده وجود دارد که کارگروه تخصصی بر روی آن کار می‌کند.

وی افزود: برای هرچه زودتر رفع شدن موانع حقوقی گام‌به‌گام پیش می‌رویم تا زمینه‌ای مناسب برای اعلام سرمایه‌گذارانی که اهلیت داشته‌اند برای ادامه کار و ساخت این فرودگاه آماده شود.

استاندار قم در زمینه زمان احداث فرودگاه، تصریح کرد: زمان دقیقی را نمی‌شود مشخص کرد به دلیل اینکه فاکتورهایی وجود دارد که اختیار آن دست ما نبوده اما آن بسترسازی مناسب را برای جذب سرمایه‌گذار مهیا کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: همه کارهایی که در گذشته انجام‌شده تقریباً ناقص و شاید برخلاف رویه بوده اما اکنون تمام این روش‌ها بر روی ریل خود انجام می‌گیرد.

صادقی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد موانع رفع شده است، عنوان کرد: اصلی‌ترین موانع بر سر راه احداث فرودگاه مانع قضایی بوده که بحمدالله اکنون برداشته‌ شده است، درگذشته به دلیل حکم قضایی و شکایت‌های متعددی که برخی افراد ذی‌نفع و ذی‌ربط انجام داده بودند متوقف بوده است، و سرمایه‌گذار به هیچ‌کدام از این‌ها توجه نداشته و همین امر سبب شده که یک مانع جدی بر سر راه ادامه کار به وجود بیاید و همچنین حدود دو سال  هم کار متوقف بوده اما اکنون درصد زیادی از موانع احداث فرودگاه از سر راه برداشته‌ شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار