طی 2 روز گذشته
از هشتم تا دهم مهرماه مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، سه تن در این استان بر اثر تصادف های شهری و جاده ای جان خود را از دست دادند و 241 تن مصدوم شدند که 94 تن به صورت سرپایی درمان و 145 تن نیز برای طی مراحل درمان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.
کد خبر: ۵۰۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 02 October 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: از هشتم تا دهم مهرماه مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، سه تن در این استان بر اثر تصادف های شهری و جاده ای جان خود را از دست دادند و 241 تن مصدوم شدند.

محمدرضا حسنی افزود: در این مدت، چهار هزار و 236 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجر به انجام 660 ماموریت توسط کارشناسان این مرکز شد.

وی با بیان این که 193 ماموریت مربوط به حوادث رانندگی بوده است، اضافه کرد: از این تعداد 158 مورد تصادف شهری و 35 مورد تصادف جاده ای بود. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد: در این حوادث 241 تن مصدوم شدند که 94 تن به صورت سرپایی درمان و 145 تن نیز برای طی مراحل درمان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حادثه واژگونی خودروی سواری در آزادراه کاشان به قم ساعت 2:14 بامداد امروز ، پنج مصدوم برجای گذاشت که یکی از این مصدومان به علت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

به گفته حسنی، 113 تصادف معادل 58 درصد و 143 مصدوم معادل 59 درصد مصدوم های 2 روز گذشته مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

وی با اشاره به استقرار 12دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: یک هزار و 952 تن از شهروندان با مراجعه به کارشناسان از خدمات امدادی و درمانی اورژانس 115 بهره مند شدند و 32 تن نیز توسط آمبولانس ها به مراکز درمانی استان انتقال پیدا کردند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار