فوتی‌های انفجار مهمان‌پذیری در قم به ۶ نفر رسید
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بعد از انجام کار کارشناسی و بررسی مکان حادثه علت انفجار را نشت گاز شهری اعلام کرد. معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از فوت یک نفر دیگر از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، با اشاره به حادثه انفجار خانه مسافر آفتاب که پنج‌شنبه گذشته در خیابان آبشار قم رخ داد، اظهار داشت: بعد از پایان آواربرداری و اعزام مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمان، تیم کارشناسی وارد میدان شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم علت حادثه را «نشت گازی شهری» اعلام کرد و افزود: بعد از انجام کار کارشناسی و بررسی مکان حادثه، علت انفجار نشت گاز شهری اعلام شد و بی‌احتیاطی مسافران نبوده است.

وی با اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای ایمن‌سازی مکان‌های عمومی و خانه مسافرها تصریح کرد: یکی از مجوزهایی که خانه مسافرها هنگام بازگشایی باید داشته باشند از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که متأسفانه با اعلام آمادگی ما تاکنون  اقدامات قانونی در این رابطه صورت نگرفته است.

یکی از مصدومان انفجار واحد اقامتی درقم، فوت کرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از فوت یک نفر دیگر از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم خبر داد.

مهدی فراهانی مصدومان حادثه پنج‌شنبه را 6 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: آخرین آمار اعلام‌شده از حادثه انفجار خانه مسافر آفتاب 6 نفر فوتی و 15 نفر مصدوم است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم حضور به‌موقع مأموران اورژانس در روز حادثه را یادآور شد و افزود: از همان ابتدای حادثه عوامل اورژانس درصحنه حاضرشده و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی از انتقال یکی از مصدومان با سوختگی بالا به بیمارستان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مصدومان که دارای سوختگی شدید بود به مرکز درمانی سوانح سوختگی اصفهان اعزام شد اما متأسفانه در آن بیمارستان فوت کرد و آمار فوتی‌ها به 6 نفر رسید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
کی بود !! کی بود !!!من نبودم !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار