دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم:
قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از گروه‌هایی که علیه رژیم مبارزه می‌کردند دچار انحراف و اشتباه شدند و ما نیز در آن زمان که گروه منصورون را داشتیم توانستیم با این عالم بزرگوار ارتباط بگیریم و با رهنمودهای ایشان مسیر خود را به درستی شناخته و از انحراف فاصله بگیریم.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 23 September 2017
به گزارش تابناک قم، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت الله راستی کاشانی نقش مهمی در هدایت‌های گروه‌های اسلامی مبارز با رژیم طاغوت داشت.

محسن رضایی در حاشیه مراسم تشییع مرحوم آیت الله راستی کاشانی در قم  ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و نیز تسلیت ارتحال آیت الله راستی کاشانی با اشاره به آشنایی خود با این عالم ربانی اظهار داشت: آشنایی ما با این استاد اخلاق حوزه به دوران قبل از انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

وی با اشاره به ارتباط گروه منصورون با آیت‌الله راستی کاشانی اظهار داشت: از طریق ایشان ما اطلاعیه‌های امام راحل را دریافت می‌کردیم و در صورت نیاز به مجوز، از طریق ایشان مجوز فعالیت‌های سیاسی و چریکی خود را دریافت می‌کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از گروه‌هایی که علیه رژیم مبارزه می‌کردند دچار انحراف و اشتباه شدند و ما نیز در آن زمان که گروه منصورون را داشتیم توانستیم با این عالم بزرگوار ارتباط بگیریم و با رهنمودهای ایشان مسیر خود را به درستی شناخته و از انحراف فاصله بگیریم.

وی ابراز داشت: گروه‌های مبارز اسلامی از طریق ایشان با امام راحل در ارتباط بودند و دستورات لازم را ما به واسطه این مجاهد خستگی ناپدیز از امام راحل می‌گرفتیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار