سرکنسول عراق ضمن عیادت از مصدومان حادثه انفجار گاز در قم از زحمات تیم امدادی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم در امدادرسانی به مصدومان این حادثه قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، سرکنسول عراق با سفر به قم، در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم حاضر شد و از مصدومان این حادثه بازدید کرد.

وی ضمن اعلام رضایت و تقدیر از تیم های امدادی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: اقدامات بسیار اثربخشی انجام شده و وضعیت درمان زائران عراقی نیز مناسب است که از زحمات همه پزشکان و عوامل امدادی قدردانی می‌کنم.

در این بازدید ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نیز ضمن ابراز تأثر از این رخداد اسفناک، گفت: در ابتدا عرض تسلیت به همه عزیزان و مردم عراق دارم و امیدوارم که دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

وی بیان داشت: تیم درمانی استان قم با تمام توان در راستای خدمات رسانی به این زائران عزیز تلاش خواهند کرد و امیدواریم طی هفته جاری ترخیص شوند.

شایان ذکر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این بازدید به رئیس بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی دستورات لازم در خصوص تکریم مصدومان و پیگیری دقیق و تسریع در روند درمان این زائران را ارائه کرد.

عیادت نمایندگان مردم قم در مجلس از زائران حادثه انفجار گاز در قم

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در بیمارستان فرقانی، در جریان روند درمان زائران عراقی انفجار کپسول گاز روز پنجشنبه یک مهانپذیر در قم، قرار گرفتند.

احمد امیرآبادی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم حاضر شده و در جریان روند درمان زائران عراقی انفجار کپسول گاز روز پنجشنبه یک مهانپذیر در قم، قرار گرفتند.

در این بازدیدها که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، آخرین وضعیت درمانی بیماران را تشریح کرد.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش‌های کادر درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی قم در ارائه خدمات به این زائران قدردانی کردند.

شایان ذکر است روز پنجشنبه بر اثر انفجارگپسول گاز در یک مهمانپذیر در قم، متأسفانه تعدادی از زائران عراقی که در این مهمانپذیر مستقر بودند کشته و مصدوم شدند.

همچنین سرکنسول کشور عراق نیز با حضور در بیمارستان ضمن بررسی وضعیت مصدومان از ارائه خدمات صورت گرفته قدردانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار