در فاصله یک ماه تا مسابقات جهانی صورت می گیرد
ستاره کاراته استان قم تمرینات آماده‌سازی کاراته‌کاهای کشور هند را تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی 2017 در سه رده سنی زیر نظر گرفت.
کد خبر: ۴۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 23 September 2017
به گزارش تابناک قم، ستاره و چهره شاخص کاراته استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی یک دهه اخیر این رشته امیر مهدی‌زاده است که در وزن منهای 60 کیلوگرم افتخارات و عناوین بسیار زیادی را برای ورزش قم و خانواده بزرگ این رشته به ارمغان آورده است.

مهدی‌زاده که با کسب مدال‌های متنوع طلا، نقره و برنز از مسابقات مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی چهره‌ای شناخته شده در سطح کاراته ایران، آسیا و جهان است، هم اکنون در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته برترین کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم به شمار می‌رود.

مهدی‌زاده از یک هفته قبل برای دومین بار متوالی به دعوت فدراسیون کاراته هند برای تدریس کاراته‌کاهای هندی راهی این کشور شده است و هم تیم‌های باشگاهی و هم تیم ملی این کشور را در راه حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی آموزش و تمرین می‌دهد.

در روزهایی که مهدی‌زاده آرام آرام به پایان دوره تدریس و آموزش خود در این کشور نزدیک می‌شود، درخواست جالبی از سوی فدراسیون کاراته هند از ستاره کاراته قم استان قم شده است که مهدی‌زاده راجع به این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فدراسیون کاراته هند از من درخواست کرد در فاصله حدود یک ماه تا آغاز مسابقات جهان تمرینات ملی‌پوشان این کشور را زیر نظر بگیرم.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: زمان اندکی تا آغاز پیکارهای کاراته 2017 قهرمانی جهان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال باقی مانده و با توجه به برگزاری این پیکارها در کشور اسپانیا، هندی‌ها از من خواسته‌اند در این مدت در کنار تیم‌های رده های سنی مختلف کشورشان حضور داشته باشم.

گفتنی است: امیر مهدی‌زاده 2 مدال طلا و یک نشان برنز پیکارهای قهرمانی جهان، 2 مدال طلا و یک نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا، طلای مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی، طلای دانشجویان جهان و چندین مدال دیگر از میادین داخلی و خارجی را در کارنامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار