رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: پیش بینی می‌کنم که در آینده نزدیک قیمت خودرو در بازار ثابت بماند، خودروسازان اجازه کاهش قیمت خودرو را در بازار نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۹۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸ 22 September 2017
به گزارش تابناک قم، فریدون عطارد با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار خرید و فروش خودرو در استان قم اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر هم خودروهای داخلی و هم خودروهای خارجی در بازار افزایش قیمت داشتند.

وی ادامه داد: خودروسازان داخلی طی ماه‌های اخیر قیمت خودروهای خودشان را بین 200 هزار تا یک میلیون تومان افزایش دادند و این مساله موجب افزایش خودروهای داخلی شد، همچنین کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان داخلی هم در افزایش قیمت خودروهای ایرانی موثر بود.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: اکنون در پایان فصل رونق بازارخرید و فروش خودرو قرار داریم و این بازار در ادامه با توجه به آغاز ماه محرم و فصل بازگشایی مدارس وارد رکود می‌شود.

عطارد با اشاره به افزایش قیمت‌های خودروهای خارجی در بازار اظهار کرد: از حدود چهار ماه پیش ثبت سفارش برای واردات خودرو به کشور متوقف شد، اقدامی که افزایش قیمت خودروهای خارجی را تا حد 40 میلیون تومان در برخی از خودروهای گران قیمت به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: اگر دوباره ثبت سفارش برای واردات خودرو به کشور باز شود، قیمت‌ خودروهای خارجی در بازار کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: در فصل تابستان افزایش خرید و فروش خودرو را در استان شاهد بودیم، پیش بینی می‌کنم که در آینده نزدیک قیمت خودرو در بازار ثابت بماند، خودروسازان وضعیت بازار خرید و فروش خودرو را در کشور زیرنظر دارند و اجازه کاهش قیمت خودرو را در بازار نمی‌دهند.

عطارد در پایان با اشاره به کیفیت خودروهای چینی عرضه شده در ایران خاطرنشان کرد: این خودروها از کیفیت لازم برخوردار نیستند و خودروهای چینی پس از گذشت زمان کوتاهی از خرید نیاز به تعمیرات پیدا می‌کنند و هزینه تعمیرات و تعویض قطعات این خودروها سرسام آور است، به نظرم کیفیت خودروهای داخلی بالاتر از خودروهای چینی موجود در بازار است. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار