مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه موکب مسجد مقدس جمکران در چهارمین سال فعالیت خود در مسیر زائران اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از نجف به کربلای معلی برپا میشود، گفت: این موکب همچون سال گذشته در کنار مدینة الزائرین امام حسن(ع) و عمود 1070 قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 20 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده بابیان اینکه موکب مسجد مقدس جمکران در چهارمین سال فعالیت خود در مسیر زائران اباعبدالله الحسین(ع) از نجف به کربلای معلی برپا میشود، اظهار کرد: این موکب همچون سال گذشته در کنار مدینة الزائرین امام حسن(ع) و عمود ۱۰۷۰ قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث زائرسرا و موکب مسجد مقدس جمکران در مسیر نجف به کربلا در دستور کار مسجد مقدس جمکران قرار دارد، افزود: در حال حاضر به جمع آوری نذورات برای این مهم مبادرت کردیم و از کمک های مالی مردم معتقد و خیر استقبال می کنیم.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه احداث زائرسرا حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، عنوان کرد: برای برپایی موکب و پذیرایی از زوار نیز مبلغ قابل توجهی مورد نیاز است که به همت خیرین و بانیان به صورت نقدی و غیر نقدی در حال جمع آوری است.

هاشمی زاده بابیان اینکه راه های متعددی برای دریافت کمک های مردمی وجود دارد، ادامه داد: شماره حساب و درگاه های دریافت کمک های نقدی از طریق فضای مجازی منتشرشده و مردم با مراجعه به سایت مسجد مقدس جمکران، مراجعه حضوری و تماس با روابط عمومی نیز میتوانند کمک های خود را در اختیار ما بگذارند. همچنین با ارسال عدد۷ به سامانه پیامکی ۳۰۰۳۳۱۳ می توانند اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی در پایان بابیان اینکه اقدامات گسترده ای برای پیاده روی عظیم اربعین در دست انجام است، خاطرنشان کرد: کانال موکب با حضور تیم فعالان رسانه ای، آخرین اطلاعات موکب و اخبار اربعینی و محتواهای مرتبط را به صورت مستمر در اختیار اعضا کانال قرار می دهد و در روزهای آینده نیز وب سایت «اربعین جمکران» به منظور اطلاع رسانی و دریافت نذورات مردمی رونمایی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار