طی عملیات ذوالفقار 11
در بخش غیر آشکار عملیات ذوالفقار 11، بیش از 600 تن از معتادان تابلو، فروشندگان جزء و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند که 52 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همین راستا کشف و ضبط شد. در این عملیات 63 ضارب و 86 فقره سرقت شناسایی و کشف شده است.
کد خبر: ۴۹۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 20 September 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله از طرح امنیتی ذوالفقار، با بیان این که این طرح در 2 بخش آشکار و غیر آشکار اجرا می شود اظهار داشت: بخش غیر آشکار طی چند روز گذشته که توسط همکاران فرماندهی انتظامی شهرستان قم و پلیس های تخصصی انجام شده، نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: برابر گزارشات به دست آمده، 63 ضارب و 86 فقره سرقت شناسایی و کشف شده است، در حوزه جرایم سایبری سه تن دستگیر و 283 تن از اتباع بیگانه که به صورت غیر قانونی در کشور حضور داشتند جمع آوری شدند. 

وی بیان داشت: بیش از 170 موتورسیکلت و خودرو که آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس مردم و یا بی انضباطی ترافیکی داشتند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جمع آوری شد.

مجتبایی ادامه داد: در این مرحله بیش از 500 تن از کارکنان این فرماندهی با بهره گیری از 100 وسیله نقلیه فعال، سعی می کنند با توکل بر پروردگار و اتکا بر قوانین و اختیاراتی که دارند به وظایفی که به آنها سپرده شده عمل کنند.

وی گفت: این طرح با هدف زمین گیر کردن و دستگیری مجرمان سابقه دار و پرخطر، پاکسازی مکان ها و محله های آلوده در سطح استان، انضباط ترافیکی و تقویت بنیان های انضباطی در حوزه ترافیک و همچنین برخورد جدی و فعالیت در عرضه فضای سایبری برای برخورد با مجرمان این حوزه و در نهایت گسترش و تقویت امنیت اجتماعی در سطح استان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تقدیر از دستگاه های پشتیبان در اجرای طرحی های عملیاتی پلیس، ابراز داشت: همراهی، حمایت ها و پشتیبانی بسیار خوب شورای تامین استان، دستگاه قضایی و دادستان استان همواره موجب تقویت و گسترش این گونه طرح ها بود که جای قدرشناسی دارد.

وی اظهار کرد: پلیس به دنبال امنیت پایدار و جامع می باشد و بطور قطع در این گونه عملیات ها به دنبال امنیت فراگیر و جامع در حوزه های مختلف است تا هم مجرمان و هنجارشکنان زمین گیر شوند و هم مردم احساس امنیت بیشتری را برای ادامه حیات خود داشته باشند.

مجتبایی تصریح کرد: در نهایت امیدواریم که طرح ذوالفقار 11 بتواند جایگاه امنیتی و همچنین شرایط امنیتی استان را تقویت کند و تزلزل و ناپایداری را در روحیه هنجارشکنان و مجرمان ایجاد کند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار