دبیر جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد
دبیر جشنواره علامه حلی(ره) از ارسال حدود ۲۰۶ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) و برگزاری آن در روز ۲۳ آذرماه در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 20 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام حجامی با اشاره به اینکه امسال نهمین دوره جشنواره علامه حلی در کشور برگزار می‌شود، گفت: تعداد آثاری که به بخش کشوری جشنواره رسیده است در مجموع حدود ۲۰۶ هزار اثر است.

وی در ارتباط با امتیاز بندی‌های جشنواره افزود: مقالاتی که در داوری‌ها بین 80 تا 85 امتیاز اخذ کنند برگزیده رتبه سوم، مقالات با امتیاز بین 85 تا 90 برگزیده رتبه دوم و چنانچه امتیاز مقالات از 90 به بالا باشد حائز رتبه اول خواهند بود. همچنین دو بخش ویژه شامل مهدویت و حوزه انقلابی نیز در نظر گرفته شده است که به ترتیب از 75 تا 80 رتبه سه، از 80 تا 85 رتبه دو و از 85 به بالا به عنوان رتبه یک محسوب می‌شوند.

دبیر جشنواره علامه حلی با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین دوره استانی این جشنواره گفت: امروز جلسه سنجش علمی آثار در استان کرمانشاه برگزار شد و برگزیدگان نهایی استان انتخاب شدند و برای شرکت در سطح کشوری جشنواره به حوزه علمیه قم ارسال خواهند شد.

حجت الاسلام حجامی در پایان از برگزاری کشوری جشنواره علامه حلی در ۲۳ آذر در قم خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار