رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وجود پارک‌ها در شهر نعمتی برای مردم است گفت: در شرایط زندگی امروز مردم که بیشتر به صورت آپارتمانی شده وجود پارک‌ها و تفریح در آن برای مردم ضروری است.
کد خبر: ۴۹۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار با دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهر قم، با اشاره به زائرپذیری شهر قم اظهار کرد: به جز زائرینی که از داخل کشور وارد شهر قم می‌شوند افرادی نیز از کشورهای دیگر برای مراسمات و نشست‌های مختلف به شهر قم سفر کرده و در حاشیه این سفر بازدیدهایی نیز از شهر دارند که باید مرجعی رسیدگی به این زائرین خارجی را بر عهده داشته باشد.

وی با تاکید بر خدمات ارزنده‌ای که در شهرداری قم به مردم ارائه می‌شود گفت: مردم نیز باید قدردان خدماتی باشند که توسط شهرداری ارائه می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر نوع خدمتی در شهر مقدس قم صورت گیرد به حساب نظام مقدس اسلامی گذاشته می‌شود اذعان کرد: این خدمات نمونه توانایی اسلام برای اداره کردن جامعه از هر نظر برای هر شرایطی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب خدمات جدیدی شکل گرفته است گفت: بسیاری از افرادی که سن کمتری دارند شرایط گذشته ما را باور نمی‌کنند که چگونه اینهمه پیشرفت صورت گرفته است.

آیت‌الله یزدی با اشاره به مشکلاتی که برای سفر کردن در گذشته وجود داشته است تصریح کرد: بسیاری از جوانان امروز باور نمی‌کنند که مردم ما در گذشته برای تامین آب شرب مورد نیاز خود نیز با مشکل مواجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات و امکانات شهری در قم رشد چشمگیری داشته است گفت: ما در کنار رشدهای مادی و رفاهی خواهان رشد معنوی نیز در شهر قم هستیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در کشور تصریح کرد: ما توقع داریم آسیب‌های اجتماعی در شهر قم در مقایسه با بسیاری از شهرهای کشور کمتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه گره‌ مشکلات بسیاری از شهر قم در سال‌های اخیر باز شده است گفت: شرایط پروژه‌های احداث شده در شهر نیز بسیار آبرومندانه است و با افتتاح پروژه‌های جدید به سمت شکل‌گیری شهری مدرن هستیم که این امر برای قم آبرومندانه است.

وی با بیان اینکه وجود پارک‌ها در شهر نعمتی برای مردم است گفت: در شرایط زندگی امروز مردم که بیشتر به صورت آپارتمانی شده وجود پارک‌ها و تفریح در آن برای مردم ضروری است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرایط فضای سبز در شهر بسیار خوب و مطلوب است افزود: با وجود اقلیم کویری قم اقدامات خوبی صورت گرفته که نشان از تلاش ویژه در این زمینه است اما در کنار این مساله به حوزه فرهنگ نیز باید توجه ویژه داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار