در دهه اول محرم
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از اعزام بیش از ۹۰۰ بانوی مبلغ از سوی جامعه الزهرا(س) در دهه اول محرم به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 19 September 2017
به گزاش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین تهرانی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با بیان اهمیت کار تبلیغ برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه بانوان اظهار داشت: برپایی مجلس عزای امام حسین(ع) امری  مستحبی است که با انجام آن بر عمق معارف دینی انسان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه اعزام مبلغ جامعه الزهرا(س) گفت: تاکنون بیش از 900 نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، و حکم تبلیغی این خواهران پس از ارزیابی و تشکیل پرونده تبلیغی برای اعزام به مناطق مختلف صادر می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) پشتیبانی علمی از مبلغان در ایام تبلیغ را یکی از اقدامات این معاونت در دهه اول محرم امسال برشمرد و ابراز کرد: همچنین اعطای بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که مورد استقبال مبلغان قرار گرفت.

تهرانی با اشاره به برگزاری همایش دو روزه مبلغان زینبی در جامعه الزهرا(س) گفت: این همایش با هدف ارتقای سطح آگاهی و مهارتی مبلغان صورت گرفت، و بیش از 700 نفر از طلاب خواهر مقیم قم به مدت دو روز در این همایش شرکت کردند.

وی موضوعات کارگاه را مورداشاره قرار داد و افزود: محتواهای ارائه‌شده در این کارگاه برای استفاده از سایر طلاب در سایت جامعه الزهرا(س) بارگذاری شد تا طلابی که موفق به حضور در این همایش نشدند و همچنین سایر طلاب مقیم شهرستان‌ها نیز از محتوای این کارگاه بهره ببرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) با اشاره به اعطای حکم تبلیغی بانوان مبلغ گفت: تا امروز 120 حکم تبلیغی برای کسانی که در سامانه اعزام مبلغ جامعه الزهرا(س) ثبت‌نام کرده‌اند، صادر شده است.

تهرانی از اعزام حدود 900 مبلغ به سراسر کشور خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود 300 بانوی مبلغ غیر ایرانی نیز با اخذ حکم از جامعه الزهرا(س) در کشورهای خودشان به تبلیغ بپردازند.

وی با اشاره به طرح تبلیغی امین گفت: در این طرح، به درخواست و سفارش آموزش و پرورش مبلغ به مدارس اعزام شد و به انجام امر تبلیغ پرداختند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار