در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: مردم نیکوکار قم در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۹۴۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۴۹۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، اکبر میرشکار با بیان اینکه مردم و خیران قمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال، بیش از ۹۴۳ میلیون تومان برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، به جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: جشن عاطفه‌ها کمک به توانمندسازی فکری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است که با هدف ترویج فرهنگ احسان در حوزه آموزش و کاهش سن خیران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از استقرار ۷۲ پایگاه ثابت و سیار و همکاری ادارات و مساجد در سطح استان خبر داد و گفت: امسال سامانه پرداخت آنی کمک‌های مردمی #۰۲۵*۸۸۷۷* هم برای دریافت هدایای نقدی به نیازمندان فعال و در مسیر اهداف جشن عاطفه‌ها قرار گرفت که بخشی از کمکهای مردمی از همین طریق بوده است.

میرشکار بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد در سرعت انتقال خدمت به نیازمندان، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت در جمع آوری کمک‌های مردمی، ارتقاء سطح دسترسی خیران برای کمک به محرومان بسیار موثر و قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اینکه مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در پایگاه‌های استان قم و مصلاهای نماز جمعه قم، پردیسان، کهک، جعفریه، دستجرد و قنوات برگزار شد، تأکید کرد: کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها پیش از شروع مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهرماه در تمام مدارس استان قم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

میرشکار بیان کرد: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد رشد داشته است که در این زمینه نزدیک به ۲۱۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۷۲۶ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی بوده است.

نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #۰۲۵*۸۸۷۷* و کارت‌های بانکی به شماره‌های ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ نزد بانک ملت و ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان قم کمک‌های خود را پرداخت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار