مدیرکل دفتر امور زنان استانداری قم:
مدیرکل دفتر امور زنان استانداری قم گفت: از هر 4 خانواده یک خانواده درگیر اختلاف است و این نشان می دهد حال خانواده ایرانی خوب نیست.
کد خبر: ۴۹۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 16 September 2017
به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری در همایش خانواده متعالی در تالار معصومیه فرمانداری قم، افزود: به طور کلی ۲۵ درصد خانواده‌ها درگیر اختلافات هستند و تنش ها و اختلافات در این خانواده زندگی مشترک را به مرز فروپاشی می رساند.

وی تصریح کرد: این تنش ها در 4 سال زندگی بیش از دوران دیگری وجود دارد از این رو آموزش مهارت های زندگی می تواند از بروز اختلافات جلوگیری نماید.

ظهیری اظهار داشت: در بحث خانواده ها همه اعضاء نیاز به آموزش و مهارت دارند و فقط مختص بانوان نیست در این راستا می توان دوره هایی را برای حضور اعضای خانواده برگزار کرد.

وی گفت: سلامت خانواده‌ها می تواند سعادت جامعه را تضمین می‌کند در این زمینه رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده مباحث مهمی را مطرح کرده اند که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور زنان استانداری قم یادآور شد: این همایش نیز با هدف بررسی آسیب ها و رفع آن در خانواده برگزار شده است و ما امیدواریم با آموزش های لازم بتوانیم سلامت خانواده را تضمین کنیم.

وی تاکید کرد: درمان بسیاری از معضلات در بستر خانواده ها می باشد چرا که خانواده رکن مهمی در جامعه به شمار می رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
باید مانند دکتر دانشمند ، دکتر شاهین فرهنگ کلاسهای خانواده موفق را گسترش داد تا مشکلات و مسائل مهم روحی و روانی خانواده ها بصورت اساسی بررسی و حل و فصل شود ........
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آموزش کارساز نیست حتی برخی مشاوذه ها خود دلیل اختلافات شده است بستر جامعه به طور کلی معیوب است در بستر و فضای معیون اموزش هم معیوب است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار