سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم خبر داد
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم از اختصاص 15 میلیارد ریال برای طراحی شهری میدان شهید مطهری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 16 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت نامناسب میدان شهید مطهری، گفت: بر اساس اعتباراتی که امسال اخذ شد به دنبال طراحی شهری میدان مطهری هستیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه 18 عنصر بر میدان مطهری تاثیرگذار هستند اظهار کرد: منوریل، مترو، رودخانه، میدان تره‌بار، دسترسی‌ها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و... از جمله موارد تاثیرگذار بر این میدان هستند.

جانقربان اذعان کرد: قراردادی با مشاور پروژه منعقد شده و با مشارکت معاونت زیربنایی سعی داریم طرح جامعی را برای میدان مطهری داشته باشیم و بر اساس آن پروژه در این محدوده تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه در محدوده هسته مرکزی شهر وجود میدان مطهری با شرایط فعلی نامطلوب است، اذعان کرد: به همین منظور شهرداری برای مطالعات این پروژه 1.5 میلیارد تومان اختصاص داده تا بتوانیم ظرف یک سال آینده طرحی مناسب برای بازپیرایی و بهسازی منظر و سیمای میدان مطهری داشته باشیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در این محدوده عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و ارگان‌های بسیاری نیز متولی بخش‌های مختلف میدان بوده‌اند به همین منظور باید با همکاری بین‌بخشی شاهد بهبود وضعیت در این میدان مهم و کلیدی شهر بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار