مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران:
مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه 100 عنوان دوره آموزشی تخصصی در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: نیمی از این دوره‌ها تا پایان 6 ماه نخست سال جاری برگزار شده است.
کد خبر: ۴۹۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸ 14 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حسین بنی حسن با بیان اینکه دوره‌های تخصصی و مهارت افزایی ضمن خدمت برای کارکنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره‌های تخصصی به دلیل بالا بردن سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران و نیز تحقق چشم‌انداز و اهداف مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه واحد آموزش و ارزیابی منابع انسانی مسجد مقدس جمکران برگزاری تعدادی از دوره‌های تخصصی را بر عهده دارد، افزود: مسجد مقدس جمکران علاوه بر دوره‌های عمومی که شامل دوره‌های اعتقادی، مهدوی و اخلاقی است، دوره‌های تخصصی را نیز برگزار می‌کند.
 
بنی حسن با تأکید بر اینکه 100 عنوان دوره آموزشی تخصصی با استفاده از اساتید مجرب برای سال جاری برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: دوره‌هایی چون تعمیرکاری اتومبیل‌های سواری، آموزش‌های تخصصی برق plc و پدافند غیرعامل و طراحی و ساخت سازه‌ها از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.
 
وی خاطرنشان کرد: دوره‌های دیگری نیز چون تربیت مربی مهدکودک و مدیریت زمان برگزارشده است و به‌طور کلی می‌توان گفت نیمی از این دوره‌ها تا پایان 6 ماه نخست سال جاری برگزار می‌شود.
 
مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران دوره‌های فنی برنامه ریزی شده را مورد اشاره قرارداد و عنوان کرد: این دوره‌ها با رویکرد مهارت افزایی کارکنان و رفع سریع و آسان مشکلات فنی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این دوره‌ها به‌صورت کاملاً کاربردی بوده و از اساتید برجسته نظام‌ مهندسی در آن‌ها استفاده می‌شود، همچنین در پایان دوره گواهی معتبر به کارآموزان اعطا می‌شود.
 
بنی حسن دوره برآورد را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: این دوره با 200 ساعت آموزشی در بخش پیمان و رسیدگی برگزارشده است و تمام دوره‌های فنی نیز در 500 ساعت آموزشی و در بخش نظارت، ایمنی و تأسیسات برگزار شده است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار