در گروه نخست مقدماتي
تيم فوتسال اميد ماهان‌تنديس قم براي رويارويي با حريفان خود در گروه نخست مقدماتي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور اعزام شد.
کد خبر: ۴۹۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم، ماهان‌تندیس یکی از تیم‌های با سابقه حاضر در رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران است که در سال‌های 1392 و 1393 در رده سنی بزرگسالان لیگ برتر فوتسال ایران نیز حضور داشت و دارنده عنوان قهرمانی تنها جام حذفی فوتسال ایران در سال 1392 نیز محسوب می‌شود.

اگر چه ماهان‌تندیس بعد از سال 1393 تا کنون در رده سنی بزرگسالان لیگ برتر ایران تیم‌داری نمی‌کند اما تیم امید ماهان‌تندیس همچنان نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های امید ایران است و امسال نیز متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص این رشته به میدان می‌رود.

ماهان‌تندیس قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید ایران به شمار می‌رود، سه دوره قبل عنوان قهرمانی این بازی‌ها را نیز کسب کرده و اکنون به عنوان یکی از تیم‌های با سابقه برابر حریفان شرکت کننده در دوره جدید قرار می‌گیرد.

در ترکیب تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم در این فصل علی‌اکبر حسنپور، شهاب بشری‌دوست، مهدی فتح‌خانی، حامد خلیفات، سیدمحمدامین موسوی زادگان، سیدحسین رضوی، محمدمهدی کبیری، محمدمهدی جمالی، مجید هامون‌گرد، رضا خیراللهی، مهدی عندلیبی و محمدمعین کبیری عضویت دارند.

در کادر فنی نماینده فوتسال قم علی شریفی بازیکن تیم فوتسال هیأت‌ قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور مسوولیت سرمربیگری را بر عهده دارد، در حالی که مربیان ماهان‌تندیس قم علی فخاران و حسین آزادی هستند و حسن عبدی نیز به عنوان بدن‌ساز اعزام شده است.

مربی دروازبان‌های تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم هادی بهرامی است و این تیم به سرپرست مصطفی شریفی از 23 شهریور ماه در مشهد مقدس به مصاف حریفان می‌رود، در شرایطی که بازی‌های گروه نخست مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید ایران با رقابت تیم‌های فوتسال فرش‌آراء مشهد، آتلیه‌طهران قم، طاها تنکابن، ماهان‌تندیس قم، گیتی‌پسند اصفهان، پرسپولیس خوزستان و کشاورز قزوین در مشهد انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار